8.Mezinárodní mistrovství seniorů Rijeka

Malá skupinka reprezentantů SK Žižkov Praha si vyrazila na 8.ročník mezinárodního mistrovství seniorů do Rijeky. První auto s Michalem Truksou vyrazilo již v pondělí 4.5. přes Kamenici nad Lipou do Povile, kde jsme byli ubytováni. Michal si v Kamenici odehrál turnaj dvojic a překvapivě se mu dařilo a hodil si svůj rekord letošního roku na 100 HS – 428 kuželek. Do Povile jsme po troše bloudění dorazili ve dvě hodiny ráno a rovnou do postele.
Ráno nás přivítalo azurové nebe a tak jsme vyrazili pěšky do blízkého městečka Novi Vinodolski. Příjemné městečko a dobrými restauracemi. Odpoledne jsme zkusili ještě zaskotačit v moři. Bylo to dost studený, ale když je moře tak blízko, tak proč toho nevyužít. Večer jsme poseděli s majitelkou a její rakijí. V noci dorazila další skupina, takže se výprava rozrostla na 18 lidí.
Ve středu ráno vyráží z Prahy další skupina i se žižkováky – Aničkou Sailerovou. Irčou Sedláčkovou a Petrem Hrubým. Řidičem je Irčin věčný turnajový partner Jirka Kašpar. Na začátku cesty byl trochu zaskočen, protože si Petr dal hned pivo a bylo po střídání řidiče.
Vyrážíme na ostrov Krk a pak zase do moře. V pět doráží Jirka i s pivem. Hurá.
Večer je veselo a všichni se připravují na čtvrteční start.
Ráno vyrážíme na výlet do Opatije, lázeňského městečka nad Rijekou. Něco jako Karlovy Vary, ale u moře. Ve tři jsme na kuželně a už to začíná.
Jako první začínají děvčata. Irča se na kuželky mračí a výkon podle toho vypadá – 518 shozených kuželek, Anička je na tom lépe a shazuje 528 kuželek. Od 18 hodin nastupuje Michal a Petr. Ten dosahuje nejlepší český výkon 583 kuželek. No a Michal, ten dává svůj druhý rekord v týdnu a prvních 500 na 120HS. Paráda. Škoda, že na třetí při dorážce ho chytla křeč do levého stehna a měl malý výpadek.
Jedeme se navečeřet a probrat výsledky.
V pátek vyrážíme do Crikvenice na koupačku. Krása. Vyměnili jsme tři pláže ale teplota vody byla všude stejná. Večer máme společnou večeři a pak ladíme formu na sobotní ráno.
Vstáváme krátce po 7 a před osmou vyrážíme. Začíná Michal a na noze má půjčenou punčochu. A je to paráda. Hází další, už třetí rekord v týdnu – 522 kuželek. Asi má největší radost ze všech. Pak nastupuje Petr a nebýt újezdu ve 117 hodu, tak to byla šestistovka. Ale i tak je 598 krásný výsledek a obsazuje třetí místo.
Na závěr to nejlepší, naše děvčata. Aničce první dvě dráhy moc nevyšly, ale na dalších to dohání a po sérii devítek má nához 551 kuželek a je z toho také 3. místo.
Irča se konečně začala na kuželky usmívat a je z toho 562 shozených kuželek a ve své kategorii končí na 4. místě.
Odjíždím na pozdní oběd a pak je rozhodnuto i o odjezdu do Prahy. Vyrážíme v 17 hodin a doma jsem v jednu hodinu po půlnoci.
Bylo to hezké, škoda že to skončilo.
Michal

8_ MV – druzstva – muži     8_ MV – druzstva – ženy     8_ MV – dvojice – muži     8_ MV – dvojice mix

8_MV – jednotlivci_muži_II kateg     8_MV – jednotlivci_ženy_ I kateg     8_MV – jednotlivci_ženy_III kateg